wtorek, 11 czerwca 2013

Mała przeróbka...


Kupiłam Młodemu dżinsy, na allegro. Oczywiście polska produkcja... 
I co?
No spodziewałam się czegoś lepszego, a tymczasem...  Wszystko widać na załączonych fotkach. Krzywe stebnowania, zepsuty suwak w zamku i brak mocowania przy podwinięciu.
Teoretycznie powinnam odesłać, ale po co? Za dużo z tym zachodu. Ponieważ: po pierwsze i tak zamek był do likwidacji (dla 3-latka wygodniejsza zdecydowanie jest imitacja, co też uczyniłam), po drugie, ponowne podwinięcie zajmuje niewiele czasu.
Sam dżins jest ok, cienki i miękki.
Dodam tylko, że opinie dotyczące owych spodni, były pozytywne.  Cóż, nie każdy zwraca uwagę na takie "szczególiki", jak ja.
A ile osób zachwyca się przykładowo takim  h&m ? Sporo, a jakość... bez komentarza. Mam na myśli ten dla dorosłych. Dziecięcego "na żywca"  nie widziałam, więc się nie wypowiadam.
Negatywa nie wystawię, ponieważ mniemam zaocznie, że reklamacja dotycząca zamka, zostałaby rozwiązana pozytywnie. Natomiast, prawdopodobnie wyślę maila z moimi uwagami.



Przed...











Po...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz